Гаркавенко с маркетинг скачать

Гаркавенко с маркетинг

Гаркавенко С.С. Маркетинг: робочий конспект та навчальні тестові завдання.
Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. С. Гаркавенко. - К. : Лібра, 2004. - 279 с. Зміст. Вступ. Суть і зміст маркетингу. Маркетингові дослідження.

Розробка стратегії маркетингу. Товарна політика. Цінова політика. Політика розподілу. Комунікаційна політика.

Організація та контроль маркетингової діяльності. Навчальні тестові завдання. Список рекомендованої літератури. Смотрите также. Балабанова Л.В. Маркетинг. Конспект лекцій з дисципліни для студентів обліково-фінансового факультету /Укладачі: Балабанова Л. В., Коломицева С. І. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2004. – 191 с. Конспект лекцій містить навчальний матеріал з нормативної дисципліни Маркетинг відповідно до галузевого стандарту вищої освіти підготовки бакалаврів за напрямком пі.

Алешина И.В. Маркетинг для менеджеров. Учебное пособие. М.: ФАИР-ПРЕСС, 2003. — 456 с. Книга представляет собой развернутый конспект лекций по дисциплине «Маркетинг», которую автор ведет в Государственном университете управления для студентов ряда специальностей. Маркетинг как область профессиональных знаний и сфера деятельности представлен в контексте и. Алешина И.В. Маркетинг для менеджеров.

Учебное пособие. М.: ФАИР-ПРЕСС, 2003. — 456 с. Книга представляет собой развернутый конспект лекций по дисциплине «Маркетинг», которую автор ведет в Государственном университете управления для студентов ряда специальностей. Маркетинг как область профессиональных знаний и сфера деятельности представлен в контексте и. Клиппенштейн Е.В. Маркетинг.

Конспект лекций. Гамалій В.Ф., Романчук С.А., Сотніков В.С. Маркетинг. Окландер М.А., Малишко В.С. Маркетинг. Опорний конспект лекцій. Данченок Л.А., Ласковец С.В.

Прикладной маркетинг. Учебное пособие. - М.: Московский государственный университет экономики, статистики и информатики, 2003. - 45с. Рассмотрен маркетинг на потребительском рынке, маркетинг торговых и промышленных предприятий, маркетинг отраслевых рынков, региональный маркетинг, маркетинг в крупном и малом бизнесе. Андрєєва В.М., Гнатенко М.К. Методичні вказівки до виконання практичних завдань та самостійної роботи з дисципліни Маркетинг. Х.: ХНАМГ, 2009. - 90 с. Для студентів денної та заочної форм навчання напряму підготовки 0502 (6.030601) Менеджмент). Загальні методичні рекомендації Перелік тем: Сутність та основні категорії маркетингу. Тести Контрольні питання.

Розвиток концепцій маркетингу Контрольні питання. Павленко А.Ф., Войчак А.В. Маркетинг: Навч.-метод. посібник. Для самост. вивч. дисц. — друге, доп. і випр. вид. — К.: КНЕУ, 2001. — 106 с. У другому, доповненому і виправленому виданні навчально-методичного посібника вміщено типову програму, методичні вказівки до вивчення окремих тем, задачі й завдання для самоконтролю, словник основних термінів.

Для студентів вищих навчальни.

Ссылки на выбор:


  • Гаркавенко с маркетинг

  • Гаркавенко с маркетинг